lauantai 30. marraskuuta 2013

Väärä hälytys

Joulu on pelastettu.

Lähes kolme metriä korkeissa huoneissa on hyvät - ja huonot puolensa. Mun turvallisuushakuiselle, ja tapaturmia ehkäisevälle luonteelleni oli lähestulkoon uroteko rakentaa jakkaroista ja yhdestä juniorituolista niin korkea torni, että sen päälle kiipeämällä yletyin kurkkaamaan vielä kerran ihan ylimmillekin vaatehuoneen hyllyille. Ja vaan koska olin rakentanut niin hienon (ja tukevan, tottakai!) tornin, yletyin kuin vahingossa näkemään myös ylimmän hyllyn yläpuolelle, katonrajaan. Ja mikä siellä mua odotti! JOULULAATIKKO! Ihana, odotettu, aarteita täynnä oleva joululaatikko! Sinne se parka oli karannut katonrajaan aivan perimmäiseen nurkkaan, josta sen pelastin. 




Lapset oli ihan onnessaan kun avattiin se yhdessä, ja jouduin vähän toppuuttelemaankin koristeiden ihastelijoita. Kimallenauhat ja kultaiset helminauhat olisi haluttu pukea kaulaan, ja pallot ripustella ympäriinsä, mihin niitä vaan sai roikkumaan. Ihana tuo innostus!




Tänne satoi lumi, maa on valkoisena. Lapset tekee ulkona lumihiekkapalloja, ja mun pitäis keksiä mihin mä saan ulkokuusen pystyyn. Sen minkä hain jo pari viikkoa sitten tuolta naapuritontilta. Liekö siinä on enää neulasiakaan ollenkaan. Tulkoon Joulu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti